Green Gate

fredag 14 januari 2011

Månbord !

Har länge tittat efter ett månbord att komma över för en billig peng.Ska man köpa 'färdiga' kan de vara rätt dyra och eftersom jag tycker om att måla och renovera så blev jag överlycklig när jag av en slump gick in på en returmarknad och fick syn på två bord till ett riktigt fyndpris.
Så dessa fick åka med hem och nu har jag påbörjat renovering av ett bord som jag tänkte ställa i hallen,men först ska det ändras lite där så om nån vecka eller så kommer ni få se slutresultatet.


                                                              Trevlig helg /Jenny

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännandee att få se vad du hittat på.
    Önskar er en trevlig helg.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Ååå ett månbord vill jag med ha... Ska bli kul att se resultatet sen.
    Kram

    SvaraRadera