Green Gate

lördag 18 december 2010

Till julbaket!

Hemma hos mig har det bakats en del sista dagarna och när jag bakar brukar jag inte ha använt förkläde särskilt ofta.Men nu så åkte det fram och jisses så praktiskt det är för åtminstone jag är väldigt bra på att söla mjöla lite här och där.Så jag kan verkligen rekommendera att ni använder det.
Är man lite händig kan man alltid sy ett förkläde att ge bort som julklapp,garanterar att det blir uppskattat.Annars så finns det många fina att köpa i butik till både stora och små.


                                                                      /Jenny

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Måste dofta ljuvligt hemma hos dig,vi ska sätta igång med julgodis och jul baket i nästa vecka plus att köpa alla julklappar(hoppas att det bara flyter på bra)
    Och....Grattis du har vunnit andrapriset i min utlottning!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Så söta förkläden. Jag har heller inget, men skulle nog behöva ett :)
    Kram

    SvaraRadera