Green Gate

lördag 11 december 2010

Tredje advent !

Tänk vad fort tiden går,redan tredje advent.Känns som att jag har läget under kontroll när det gäller julklappar och julbak,har bestämt mig för att inte stressa inför denna jul och det känns verkligen skönt.


Skickar också en påminnelse till er som ej varit med i vår utlottning,ni kan vinna en vacker ängel från Walther & Co.Så kolla in det inlägget för att delta,tävlingen pågår till den 17 december.

Utlottning !


Zink Ängel
från
Walther o Co.

Det du behöver göra för att delta i utlottningen
1 Lott går du in på http://www.hjartero.se/ & skriv
sedan en kommentar i vår blogg ,maila namn och adress.

För att dubbla chansen
2 Lotter så ska du länka till vår blogg & utlottningen,meila sedan namn och adress till systerochjag@hotmail.com.
Självklart kan även du som inte har en blogg vara med,då lämnar du en kommentar och meilar namn och adress.(gäller 1 lott)

Utlottningen pågår till den 17 December.
Lycka till !!


/Jenny

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att ligga i fas inför julen.
    Hoppas ni haft en fin tredje advent.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för den fina kommentaren.
    Vad kul att "hitta" hit :)
    Jo en affär ska det få bli en dag hoppas jag iaf.
    Ha en mysig kväll, kram

    SvaraRadera
  3. OJ vad fin blogg NI hade då!! Kommer hit igen..ska lägga till er blogg på min lista :)
    Kram Git

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Såg er hos Git och blev nyfiken....ler lite för mig själv när headern dyker upp...här har jag ju varit innan och kollat in eran fina blogg.

    Trevligt!

    På återseende/caja

    SvaraRadera