Green Gate

måndag 6 december 2010

Utlottning !


Zink Ängel
från
Walther o Co.

Det du behöver göra för att delta i utlottningen
1 Lott går du in på http://www.hjartero.se/ & skriv
sedan en kommentar i vår blogg ,maila namn och adress.

För att dubbla chansen
2 Lotter så ska du länka till vår blogg & utlottningen,meila sedan namn och adress till systerochjag@hotmail.com.
Självklart kan även du som inte har en blogg vara med,då lämnar du en kommentar och meilar namn och adress.(gäller 1 lott)

Utlottningen pågår till den 17 December.
Lycka till !!


4 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med och försöka vinna den rara ängeln. Länkar från mig och har varit in på er hemsida och kollat. Meilar strax min adress till er = 2 lotter.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. den söta ängeln vill man gärna ha!

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag vara med och tävla om två lotter.Jag har gjort det man ska och hänvisar från min blogg www.tolisinredning.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Missade ju eran utlottning vill väldigt gärna vara med om chansen att vinna den otroligt fina ängeln! Jag länkar till er och lägger till i listan också, för ni har en jättefin blogg!
    Kram Katarina

    SvaraRadera